1 gång per termin träffas Öbackaringen & Murbergsgillet för att bjuda upp till gammeldans här i stan. Förra måndagen var ett sånt tillfälle och vi passade på att göra ett besök.
Dela klippet:
Reportage av:
Johanna Dahlbäck